Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zaprezentowany po raz pierwszy w połowie lat 80., jeszcze pod marką ION Systems, wzmacniacz Richarda Haya wywołał równie mocne poruszenie zarówno wśród freaków hi-fi, jak i wśród melomanów. Dwie dekady później odkurzono projekt tego wzmacniacza o wymiarach pudełka na buty, poprawiając jego wygląd, estetykę wykonania, a także elementy elektroniczne. Misja została wykonana – Obelisk Si stał się sensacją, której po prostu trzeba było posłuchać.
Wejścia
5x analog, 1x S/PDIF
Wyjścia
1x stereo, 1x tape out
Pasmo przenoszenia
5 Hz - 60 kHz
Impedancja wejściowa
10 kΩ
Czułość wejściowa
500 mV
Moc
50 W / kanał
Stosunek sygnał/szum:
96 dB
Obsługa kart rozszerzeń
MM / DAC 1.3 / 2.3 DAC
Max. Zużycie
200 W
Wymiary
22 x 8,5 x 36 cm
Waga
6 kg
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.